Cieľom mojej bakalárskej práce je analyzovať riadenie predajných činností a prostredie predaja vo veľkoobchode a získať poznatky o psychologických aspektoch obchodného rokovania a predaja. Mojim zámerom je prispieť k systematickejšiemu pohľadu na túto oblasť, poskytnúť inšpiráciu a prehľad praktického využitia poznatkov psychológie, ktoré zefektívňujú predaj a vytvárajú dlhodobý vzťah so zákazníkom. V súlade so zákaznícky orientovanou marketingovou koncepciou je takýto stav nevyhnutný. Spokojnosť zákazníka a z nej prameniaci dlhodobý obchodný vzťah je solídnou základňou opakovaných predajov. Zaistí vernosť zákazníka firme, ktorá je potrebná pre dosiahnutie zisku a prežitie. V teoretickej časti mojej práce spracujem teoretické poznatky z psychológie predaja a riadenia predajných činností ako aj poznatky o psychologických aspektoch obchodného rokovania. Pozornosť venujem aj prostrediu predaja a jeho významu pri kontakte so zákazníkom. Teoretické poznatky využijem v praktickej časti, na analýzu predaja a jej vyhodnotenie podľa jednotlivých ukazovateľov. Cieľom je odhaliť slabé miesta, problematické oblasti aplikácie psychológie riadenia predajných činností v spoločnosti a identifikovať nedostatky vznikajúce na úrovni styku spoločnosti so svojimi súčasnými ako i potenciálnymi zákazníkmi. Na druhej strane je potrebné zdôrazniť silné stránky spoločnosti, na ktorých by mohla v budúcnosti budovať svoj úspech.