Registrácia | Prihlásiť

Skriptá: Manažment značky

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
História spoločnosti Tescoma siaha do roku 1992 a je jedným z dôkazov, že aj z malej veci sa môže stať celosvetový úspech. Je to príklad toho, ako ľudské snaženie prekonávajúce počiatočné sklamania a neúspechy môže vytvoriť legendu. Málokto však vie, že táto spoločnosť začala v jednej zlínskej garáži a na počiatku sa zaoberala predajom kuchynských potrieb a elektrospotrebičov. Prvou naozaj úspešnou komoditou bol šetrič vody, ktorý ma dodnes v spoločnosti Tescoma prezývku „čuripindel“. V garáži teda nezačínali len úspešné americké počítačové spoločnosti. Úspech Tescomy spočíval na počiatku v skutočnosti, že zásadné politické zmeny a demokratizačný proces po roku 1989 priniesli koniec uniformity takmer vo všetkých oblastiach. Počiatok deväťdesiatich rokov sprevádzala teda aj v oblasti kuchynských potrieb potreba nových moderných výrobkov. V týchto rokoch sa správal trh nenásytne. Prvou fázou vývoja spoločnosti Tescoma bol teda dovoz príslušných komodít rôznych značiek, ale dôležitý faktor už v tomto období hrala kvalita a estetika výrobkov. Preto sa v tom čase prevažná časť dovozov realizovala z Talianska.
Hodnotenie (0x):