Cieľom práce je vytvorenie marketingového plánu a predovšetkým určenie marketingových cieľov do budúcnosti. Pomôže nám pri rozšírení pôsobenia na trhu a zvyšovaní zisku a tým zabezpečenie stáleho rastu spoločnosti Philadelphia Computers s.r.o.
Pre dosiahnutie týchto cieľov je nevyhnutné využívať moderné metódy marketingu ako podniková analýza, zistenie stavu konkurencie, určenie voľného segmentu trhu a iné dostupné metodiky.
Naša spoločnosť je novým a už úspešným hráčom na Slovenskom trhu s počítačovými zostavami, predajom počítačových komponentov a realizátor počítačových sietí pre malé a stredné podniky. Do obchodného reťazca je od začiatku zaradená ako predajca tovaru konečnému spotrebiteľovi, pričom sa jedná o výrobky renomovaných výrobcov. Dúfame že vypracovanie marketingového plánu nám pomôže nahliadnuť do problematiky reklamy ako spôsobu zvyšovania zisku a zabezpečenie trvalého rastu spoločnosti