Témou mojej seminárnej práce je reklamná agentúra MARK BBDO, ktorá má hlavné sídlo v USA a množstvo pobočiek po celom svete. Agentúra pôsobí na trhu reklamy už niekoľko rokov, kde zastáva svoje pevné postavenie, čoho jasným dôkazom je aj to, že každoročne získava množstvo ocenení. Cieľom práce bolo predstaviť profil firmy, respektíve jednej z jej pobočiek, ku ktorej bola jednoduchšia informačná dostupnosť. Ďalej som sa snažila objasniť, aké služby firma ponúka a ako posledný bod som rozpracovala to, ako firma aktivizuje svojich zamestnancov a akými metódami to uskutočňuje. Posledné dva body som aplikovala na BBDO ako celok, teda nie na samostatnú pobočku. Ako hlavné informačné zdroje som využila najmä internetové zdroje, časopis TREND a tiež knižnú literatúru, ktorú som ale využila len ako doplnok ku korektnejšiemu napísanu práce.