Registrácia | Prihlásiť

Referát: Analýza marketingového prostredia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Demografické prostredie
Firmy venujú pozornosť predovšetkým takým údajom ako sú: počet obyvateľov, hustota osídlenia, veková a vzdelanostná štruktúra obyvateľstva, pôrodnosť, úmrtnosť a pod. Moja firma sleduje takisto tieto údaje a zdôrazňuje fakt, že výrobky ktoré ponúka zákazníkom sú pre všetky typy obyvateľstva.

Ekonomické prostredie
Pri analýze ekonomickej situácie sa vyžaduje sledovať a vyhodnocovať údaje, ako sú cenová úroveň, úroková miera, tempo rastu ekonomiky, zamestnanosť, výška úspor obyvateľstva a pod. Firma sa ale nechce sústrediť len na oblasti s vysokou kúpnou silou ako je napríklad Bratislava a okolie, ale chce sa orientovať na celé Slovensko, kde chce konkurovať nízkymi cenami.

Prírodné prostredie
Prírodné prostredie zahŕňa predovšetkým surovinové zdroje, ktoré sú nevyhnutnými vstupmi výrobného procesu a ovplyvňujú tak marketingové aktivity. Moja firma neohrozuje životné prostredie.
Hodnotenie (0x):