Registrácia | Prihlásiť

: Komunikácia v manažmente - rozhovor, dialóg, interview

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:79,3 %
  • Typ:
  • Univerzita:
  • Fakulta:
  • Kategória:
  • Podkategória:
  • Predmet:Manažment
  • Rozsah A4:11 strán
  • Zobrazené:4 376 x
  • Stiahnuté:8 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:532
  • Posledna úprava:28.04.2017
Náhľady Náhľady
Každý z nás sa musí niekedy dohodnúť s človekom, s ktorým sa jedná veľmi ťažko, napríklad s nechápavým profesorom, neústupným šéfom, rozčúleným partnerom. Pod vplyvom stresu sa aj príjemní, rozumní ľudia môžu zmeniť v nahnevaných, vzdorujúcich oponentov. Jednanie sa potom môže značne skomplikovať.
K tomu, aby sme mohli prekonať ťažkosti, je potrebné vedieť, čo sa nachádza v ich pozadí, čo je príčinou neochoty spolupracovať na hľadaní kompromisného riešenia. Oponent môže používať rôzne triky, útoky či obranné pozície.
V pozadí útokov môže byť hnev a nepriateľstvo. Neústupčivý postoj môže byť vyvolaný strachom a nedôverou. Príčina toho, prečo nás náš oponent nepočúva, môže byť presvedčenie, že on má pravdu, avšak my nie.
Náš oponent sa môže „zakopať“ vo svojej pozícii a odtiaľ útočiť nie preto, že je nerozumný, ale len preto, že inak jednať nevie. Z jeho pohľadu je jedinou možnou alternatívou ustúpiť a to nechce.
Hodnotenie (0x):