1. Strojársky výrobok a jeho rozdelenie (16) 2. Čo je liek + jeho formy (87) 3. Čo je chemická výroba + definícia podľa OKEČ (33) 4. Legislatívne pozadie dopravy v SR 5. Charakterizovať základné typy neziskových organizácii (NO) (331) 6. Nové distribučné systémy v poisťovníctve 7. Špecifiká bankovníctva 8. Rozdiel medzi komerčným a kultúrnym marketingom 9. Definovať poradenstvo 10. Marketingový mix verejnej správy 11. Ekologické poľnohospodárstvo 12. Komunikačný mix politických strán
Test B
1. Distribučné kanály v poľnohospodárstve (125 + 126 schema) 2. Faktory na základe ktorých delíme špecifiká marketingu v strojárstve (13) 3. Cenové stratégie a metódy v chemickom priemysle (79) 4. Štátne zásahy vo farmaceutickom priemysle (79) 5. Doprava + definovať dopravný produkt ako službu (135) 6. Nové trendy v bankovníctve (185,186) 7. Aplikujte marketing na konkrétnu poisťovňu 8. Legislatíva v politických stranách (260) 9. Definícia produktu v kultúre (300+schéma) 10. Procesy v obci (345) 11. 4 tendencie pri vzniku samosprávy (348) 12. Vlastnosti a funkcie neziskových organizácii (230-232)