Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketingová komunikačná stratégia - imidž mesta Bardejov

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Cieľom seminárnej práce je na základe sociologického prieskumu zistiť rozdiel v chápaní vlastného imidžu mesta verejnosťou. Informácie o vlastnom imidži mesta Bardejov som čerpala zo strategického plánu mesta a pri výbere nástroja komunikácie som vychádzala z teoretických marketingových poznatkov.

1. VLASTNÝ IMIDŽ MESTA BARDEJOV

1.1 Strategický plán rozvoja mest
a

Bardejov má v rámci strategického rozvoja mesta vypracovaný od roku 2004 strategický plán, ktorý bol schválený ako "Program hospodárskeho a sociálného rozvoja mesta Bardejov".
Proces strategického plánovania v Bardejove vychádzal z nasledovných základných predpokladov:
• Mesto Bardejov má významnú pozíciu v hierarchii sídiel východného Slovenska a Slovenskej republiky, je atraktívnym mestom s bohatým kultúrnym, historickým a prírodným potenciálom.
• Stav a dynamika miestnej ekonomiky v súčasnosti zaostávajú za možnosťami a ašpiráciami mesta. Tento moment mesto považuje za najväčšiu výzvu pre akékoľvek rozvojové snahy.
• Zmyslom formulovania strategického plánu ekonomicko-sociálneho rozvoja nie je zostavenie „papierového“ dokumentu, ale iniciovanie a realizácia pozitívnych zmien.
• Mesto disponuje dostatkom vnútorného potenciálu, intelektuálnymi i materiálnymi zdrojmi, potrebnými pre formuláciu a realizáciu úspešného rozvojového programu.
Hodnotenie (0x):