Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Marketingové plánovanie, prieskum trhu

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:73,8 %
  • Typ:Ekonomický plán
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Rozsah A4:11 strán
  • Zobrazené:1 172 x
  • Stiahnuté:22 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:5787
  • Posledna úprava:28.11.2017
Náhľady Náhľady Náhľady
Poslanie a ciele podniku

Verejná obchodná spoločnosť pod názvom Pretty Woman, ktorá sa zaoberá maloobchodným predajom dámskej konfekcie veľkosti XXL.
Sídlime v moderných prenajatých priestoroch, ktorých súčasťou sú aj skladové priestory, a to vo frekventovanej časti mesta Sereď na ulici M.R. Štefánika.

Marketingové plánovanie

Prioritou každého podniku a teda aj nášho je, aby v prvom rade uspokojoval dopyt a prinášal zisk. Hlavným cieľom obchodnej spoločnosti Pretty Woman bude v prvom roku podnikania získať 20% podiel na trhu v meste Sereď a v jeho okolí (vidiek). V treťom roku podnikania je snahou podniku zvýšiť podiel na trhu na 50%. Ďalej v časovom horizonte piatich rokov počítame aj s expandovaním do okresného mesta Galanta, kde trh s dámskou konfekciou veľkosti XXL nie je natoľko obsadený, čím plánujeme v období piatich až šiestich rokov získať podiel na trhu v celom okrese Galanta. Úspešnosť cieľov sa zabezpečí získaním a udržaním si dostatočného množstva potenciálnych zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá. Spokojný zákazník odporučí náš tovar aj svojim známym, a tak máme možnosť zväčšiť okruh našich zákazníkov. Plánujeme uspokojiť potreby a požiadavky poskytovaním tovarov vysokej kvality za prijateľné ceny. K základným princípom firmy teda patrí zostavenie ponuky atraktívnych, kvalitných a pohodlných modelov, ktoré sa bude firma snažiť predávať za dostupné ceny a zároveň byť konkurencie schopný.
Hodnotenie (0x):