Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Product Policy and Innovation

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
PRODUKTOVÁ POLITIKA A INOVÁCIE

Obzvlášť u Japonských výrobcov sa menia podmienky konkurenice. Od konkurovania nízkymi cenami a vysokou kvalitou sa presunuli ku konkurovaniu, pri ktorom poskytujú veľký výber výrobkov a sofistikované multitechnologické produkty.

Vyššie uvedený výrok zdôrazňuje znovuobjavené uvedomenie si podstaty produktu, jeho znakov a kvality pre úspech v konkurenčnom boji. Produkt je najpodstatnejším elementom marketingového mixu odkedy v sebe združuje reklamu, distribúciu a cenovú politiku. Produkty nie sú nevyhnutne hmotného charakteru : banka, cestovná agentúra, poisťovňa, poradca, architekt a dizajnér majú sortimentnú ponuku, ale ide zväčša o nehmotný sortiment; a hoci zlievareň, odlievareň výrobkov z umelej hmoty alebo stroje na spracovanie hliníka pracujú a obchodujú s hmotnými výrobkami, tieto výrobky väčšinou vyrábajú špeciálne podľa požiadaviek zákazníka a pravou ponukou firmy sú jej schopnosti alebo produkčná kapacita. Dokonca aj finálne výrobky v obchodoch sú vyrobené zo súčiastok alebo z polodokončených produktov od veľkého množstva výrobcov. Surové materiály, chemické plodiny, jedlo a iné trhy základných výrobkov majú svoje vlastné charaktertistické črty, ktorým musia marketingoví manažéri v týchto odvetviach porozumieť. Plánovanie, rozhodnutia a postupy vo všetkých oblastiach marketingu sú priamo ovplyvnené výrobkovou oblasťou, v ktorej manažér pôsobí.
Hodnotenie (0x):