V rámci obmedzených možností pomerne malého mestečka Stará Ľubovňa som bola viac menej nútená vybrať si tento podnik, ktorého analýzy som uskutočnila v tejto prípadovej štúdii. Aj napriek tomu, že v meste, či okrese sa nachádza mnoho firiem pôsobiacich aj na zahraničných trhoch, nie sú ochotné poskytovať potrebné informácie k vypracovaniu takejto semestrálnej práce, už len kvôli bezpečnosti informácií o podnikoch, ktorých nevhodné šírenie by mohlo uškodiť. Táto práca môže byť prínosom pre podnik, pedagógov, študentov ako aj pre širokú verejnosť. Verím, že sa nielen tento veľmi dôležitý cieľ práce naplní v čo najväčšom rozsahu. Tento podnik (ozn. podnik A) so sídlom v Starej Ľubovni vznikol v roku 1999 a má 20 zamestnancov, preto sa považuje za malý. Jeho predmetom činnosti je výroba kovových komponentov, a to predovšetkým oplotení, zábradlí, schodíšť, nosných konštrukcií, prístreškov a brán. V týchto prípadových štúdiách podniku A sa budeme prevažne zaoberať výrobkom nosné konštrukcie. Podnik A pôsobí na tuzemskom a zahraničnom trhu, konkrétne v Nemecku a Rakúsku. V budúcnosti však plánuje rozšíriť toto pôsobenie o ďalší trh, konkrétne o Českú republiku, kam by exportovala vyžadované výrobky. Úlohou prípadovej štúdie podniku A je v tomto prípade predovšetkým analýza zákazníka, v neposlednom rade komplexná analýza konkurencie a taktiež obsah, rozsah a intenzita jednotlivých komponentov ponuky a síce 4P a 5P. Jeho strategickým cieľom bude preraziť na český trh, pričom spočiatku sa bude snažiť dostať sa do zákazníkovho povedomia, získať si ho a stabilne udržať, ako aj budovať imidž spoľahlivej firmy na zahraničnom trhu. Bude sa snažiť prispôsobovať marketingový mix a určí vhodné stratégie na dosiahnutie cieľov.