1. Imidž je určitým obrazom toho, ako obchodnú značku či spoločnosť vníma jej okolie. K úspechu vás nedovedú len vaše produkty a služby, ale aj celkové správanie firmy, ktoré vníma verejnosť aj obchodní partneri. Záleží na povesti, ktorú si spoločnosť počas svoje existencie na trhu vybudovala a predovšetkým udržala.
2. „ značka je to, čo zostane, keď vám zhorí fabrika“ povedal svojho času David Ogilvy a jeho historické slová znejú dnes možno ešte aktuálnejšie. Dobrý imidž sa stáva synonymom úspechu, predstavuje jednu z najväčších hodnôt značky a následne aj spoločnosti. Štúdie dokazujú, že imidž ovplyvňuje ekonomické výsledky. „Čím lepší imidž máte, tým ste ekonomicky silnejší.“ (S. Bubánová) Imidž je kúzelný v tom, nech robíte čokoľvek, alebo nič - cieľová skupina to vníma. Nie je plne v réžii spoločnosti, dá sa však ovplyvňovať a efektívne riadiť. Pritom však je potrebné využívať také nástroje integrovanej komunikácie, aby váš obraz bol v očiach cieľovej skupiny čo najlepší. Imidž je veľmi krehká vec, ktorú je nevyhnutné strážiť ako oko v hlave a neustále s ním pracovať.