Coca-Cola mala byť jednoduchým liekom a osviežujúcim nápojom, no stala sa ničím oveľa dôležitejším.
Stala sa chuťou, vyjadrujúcou pocity, náladu, životný štýl generácií. Typická fľaša Coca-Coly je viac, ako len balením s ochrannou značkou a jej aróma nie je iba výsledkom spoločného pôsobenia jej zložiek. Jej tajomstvá, strážené "pod siedmymi zámkami" sú ochraňované aj starostlivo opatrovanými tradíciami a sú obklopené legendami. A predsa je Coca-Cola vždy čerstvá, nová a vždy človeka osvieži. Je ju možné dostať takmer v 200 štátoch a hoci je i dnes kľúčovým výrobkom firmy, spoločnosť má okrem Coca-Coly takmer 300 iných značiek osviežujúcich nápojov. Jej meno, napísané oblými písmenami, je v súčasnosti druhým najznámejším slovom na svete, po slove O.K. Na Slovensku na otázku: "aké poznáte nealkoholické nápoje?", odpovedalo spontánne 92% opýtaných - Coca-Cola, 99% opýtaných nápoj Coca-Cola už ochutnalo.