• Predmet podnikania: Návrh a predaj tričiek s krátkym a dlhým rukávom, spodného prádla, šiltoviek, čiapiek a iných častí odevu. • Poslanie firmy: Poslaním firmy je tvoriť také oblečenie, ktoré budú naši zákazníci nosiť radi, budú sa v ňom dobre cítiť a najmä budú dotvárať ich osobnosť. • Hlavný cieľ firmy: Zvyšovať bohatstvo majiteľov podniku, získavanie konkurenčnej výhody, tvorba nového nenapodobiteľného dizajnu odevu, získavanie nových zákazníkov. • Výrobný program: Pozostáva z tvorby dizajnu potlače odevu, predajom odevu a jeho distribúciou. Všetok odev je vo viacerých farebných kombináciách. Oblečenie je určené najmä pre mladých ľudí vo veku od 15-25 rokov, ktorý obľubujú všetky druhy elektronickej hudby, Hip-Hop- u, pop - music, bez rozdielu pohlavia, majú radi špecifický vlastný štýl obliekaní