Registrácia | Prihlásiť

Analýza: Stredoslovenská energetika, a.s. - marketingová štúdia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Zadanie marketingovej štúdie:

1. Charakterizujte zvolenú firmu, jej činnosť (charakterizovať jej výrobný program s členením na produktové rady).
2. Formulujte poslanie vašej firmy.
3. Vykonajte analýzu trhu, na ktorom firma pôsobí:
- charakterizujte trh z hľadiska jeho dynamiky a výkonnosti
- určite trhový podiel firmy
- vykonajte segmentáciu trhu z demografického a geografického hľadiska
4. Vykonajte analýzu vonkajšieho prostredia:
- makroprostredie - popíšte vplyvy z tých oblastí makroprostredia, ktoré ovplyvňujú činnosť vašej firmy
- mikroprostredie - popíšte a charakterizujte účastníkov mikroprostredia (dodávatelia, marketingoví sprostredkovatelia, konkurencia, zákazníci)
- pokúste sa identifikovať príležitosti a hrozby vo vonkajšom prostredí (O-T analýza)
5. Vykonajte analýzu interného prostredia s cieľom zistiť silné a slabé stránky firmy (S-W analýza)
6. Vykonajte SWOT analýzu s cieľom navrhnutia stratégie firmy.
Hodnotenie (0x):