Registrácia | Prihlásiť

Ťahák: Marketingový výskum

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:70,7 %
  • Typ:Ťahák
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Marketingový výskum
  • Autor:ucka
  • Rozsah A4:1 strán
  • Zobrazené:2 696 x
  • Stiahnuté:74 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:667
  • Posledna úprava:02.05.2017
Náhľady Náhľady
MV je funkcia,kz spája spotrebiteľov,zákaz a verejnosť s M manažérmi prostr informácií
Inf,kt sa používajú na idenfikovanie a def M príležitostí a problémov,na navrhovanie,zdo konalovanie a hodnotenie M aktivít,na moni torovanie M úsila a na lepšie poznanie M ako procesu.MV špecifikuje inf požadované na uvedené ciele,utvára metódy zberu inf,riadi a uskutočnuje proces zberu údajov,analyzuje výsledky,sprostredkuje zistené poznatky a ich dôsledky.

-úlohy MV:
1. stanovenie M cieľov,
2. spracovanie a implementácia M plánov
3. hodnotenie realizácie M plánov

-vlastnosti:
systematickosť (štúdia by sa mala plánovať a org s premyslenou stratég), objektívnosť (nekreslené skúmanie a bez emócií => pravá skutočnosť), validita (v akej miere výskum meria to,čo sa požaduje), spoľahlivosť (stabilita výsledkov skúmania)

-okolnosti na dosiahnutie char ved metód v MV : zložitosť predmetu štúdia, nepresné nástr meriania, vplyv merania na jeho výsledky, náročnosť použitia experimentu, nedostatok času,zainteres realizátora Vštúdie

-typy :
1. poznávací - objasnenie pojmov a získanie prehľadu o skúmanej problematike je vhodný na skúmanie M problému o kt je málo poznatkov,poslaním je objesniť podstatu problému,stanoviť predmet a cieľ a formulovať hypotézy.
2. dokazovací: *opisný - veľká časť, zistenie frekvencie s akou sa niečo vyskytuje, na zistenie vzťahu medzi 2 premennými al urobi ť predpovede výskytu M javov;* kauzálny- podporiť al vyvrátiť domnienky, hypotézy o vzťahoch príčina-efekt v M sys.(zmena ceny,balenia al reklamy zvýši predaj),hlavný zdroj údajov je experiment (manipuluje sa so závisle premennou, pozorujú sa zmeny u nezávislej)
Hodnotenie (0x):