Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Vývoj ceny umeleckých predmetov na trhu výtvarného umenia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Cena

- ostatné prvky mark. mixu prinášajú náklady, len cena zisk; zákl. mark. cieľ: maxim. zisku
- marketéri robia rôzne cenové taktiky, presadiť sa na trhu možno aj pomocou nižšej ceny
- keď sa zvýši objem predaja -> hromadná výroba -> úspora na nákladoch -> zníženie ceny
- agresívna tvorba cien (firmy, kt. majú najnižšie náklady)
- spotrebiteľ sa zdá prídavných služieb -> nižšia cena -> zhromadnenie výroby
- cenu síce neznížime, ale poradíme spotrebiteľovi, ako minimalizovať sv. náklady

- nedostatky pri tv. cien: príliš nákladovo orientovaná; ceny neodrážajú v časovom súlade zmeny, kt. na trhu nastávajú; ceny sa často stanovujú bez ohľadu na ostatné prvky MM,; málo diferencované v závislosti od sortimentu produktu
Hodnotenie (0x):