1. Hlavné zložky podnikateľského procesu vo výrobe - p1 - produkt P1 - prognózovanie rozvoja
- p2 - predaj P2 - predvýrobná príprava
- p3 - priestor P3 - potreby
- p4 - prosperita P4 - procesy, produkovanie
Epicentrom je zákazník (Z)
2. Väzby manažmentu výroby a ostatných častí podnikového manažmentu - obojstarnné väzby: komerčný man., marketingový, finančný, inovačný, investičný, sociálny, sitmulačný, personálny ai.
- Čerpá z nich informácie, ktoré potom zužitkúva
- Ovplyvňuje ostatné funkčné druhy manažmentu - spätná väzba
Väzby dovnútra procesu:
- manažérsky trojuholník: ciele - čas - predpoklady
- ciele a) hmotné
b) ekonomické
c) nehmotné
- ekonómia času
- predpoklady
a) hmotné (stroje)
b) nehmotné (informácie)
c) personálne (intelektuálny kapitál)