Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Marketing služieb - prednášky

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:81,8 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Marketing služieb
  • Dokumentácia:Stiahni
  • Rozsah A4:14 strán
  • Zobrazené:1 880 x
  • Stiahnuté:15 x
  • Veľkosť:0,2 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:6886
  • Posledna úprava:17.08.2018
Náhľady Náhľady
Marketing ako komplex = zabezpečiť uspokojovanie potrieb zákazníka a splnenie cieľov podniku
- marketing vychádza z marketingového mixu - produkt, place, promotions, price
- komunikačný mix - podpora predaja, osobný predaj, public relations, reklama

Služba = nehmotný výsledok výrobnej činnosti, ktorý uspokojuje ľudské potreby = okamih, v ktorom marketingové pracovné postupy ale aj ľudský činiteľ majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým /klientovým/ požiadavkám i potrebám, ale teda i rizikám a očakávaniam.

Rozhodujúci faktor v procese služby je najmä interakcia medzi klientom a predávajúcim.
Hodnotenie (0x):