Témou bakalárskej práce je tvorba marketingového mixu pre konkrétny subjekt. Subjektom analýzy marketingovej činnosti je spoločnosť Oriflame Slovakia s. r. o. so sídlom v Bratislave, ktorá sa zaoberá okrem výrobou prírodnej švédskej kozmetiky aj priamym predajom produktov svojim zákazníkom. Cieľom bakalárskej práce je analyzovať súčasný stav marketingového mixu a navrhnutie možného efektívnejšieho riešenia na využívanie jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Bakalárska práca je rozdelená do štyroch častí. Prvá časť je spracovaná na základe štúdia teoretických poznatkov z dostupnej literatúry a poskytuje všeobecný teoretický prehľad o marketingu, marketingovom mixe, o charakteristike jednotlivých zložiek marketingového mixu, o marketingovom prostredí a marketingovom výskume. Druhá časť práce je zameraná na analýzu marketingovej činnosti, marketingového prostredia a podrobnú analýzu jednotlivých nástrojov marketingového mixu spoločnosti Oriflame Slovakia s. r. o.. Významnú zložku analýzy tvorí distribúcia produktov k spotrebiteľovi a organizácia predaja produktov. V závere druhej časti je analýza zameraná na jednotlivé zložky marketingovej komunikácie, ktoré spoločnosť využíva na zlepšenie informovanosti o svojich produktoch. Tretia časť pozostáva z návrhu na možné efektívne zlepšenie marketingového mixu spoločnosti z hľadiska všetkých možných premenných marketingového mixu. V záverečnej štvrtej časti práce sú zhrnuté výsledky vykonanej analýzy činnosti podniku a výsledky dosiahnutých cieľov, ktoré sme si určili.