Registrácia | Prihlásiť

Testy: Marketingový manažment - vypracované testové varianty

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
VARIANT A

1, Charakterizuj marketingový manažment
Marketingový manažment: je súborom procesov, ktoré cielene vytvárajú vhodné prostredie na uskutočnenie výmenného procesu medzi predávajúcim a kupujúcim. Je to nepretržitý proces plánovania, implementácie a kontroly, ktorého zmyslom je vytvorenie a udržanie dlhodobých vzťahov s cieľovými zákazníkmi , ktoré umožňujú dosiahnuť ciele podniku.

2, Charakterizuj MS
MS je dlhodobá koncepcia činnosti v marketingu, ktorej úlohou je premyslene a účelne rozvrhnúť zdroje podnikania tak, aby boli splnené 2 hlavné podnikové ciele:
1. spokojnosť zákazníka
2. dosiahnutie konkurenčnej výhody

ZNAKY: Externe orientovaná na trh
Aktívne ovplyvňuje činnosť podniku
Kvalitný informačný servis
Kontinuálna analýza
Hodnotenie viacerých alternatív stratégie
Implementácia
Dlhší časový horizont

3, Charakterizuj MIS
je určený na riadenie podniku na taktickej úrovni, ktorá rieši ekonomické, organizačné a obchodné hľadiská. Koncepcia MIS je založená na integrácii procesov v logistickej, finančno-účtovnej a prierezovej línii
Hodnotenie (0x):