1, Charakterizuj marketingový manažment Marketingový manažment: je súborom procesov, ktoré cielene vytvárajú vhodné prostredie na uskutočnenie výmenného procesu medzi predávajúcim a kupujúcim. Je to nepretržitý proces plánovania, implementácie a kontroly, ktorého zmyslom je vytvorenie a udržanie dlhodobých vzťahov s cieľovými zákazníkmi , ktoré umožňujú dosiahnuť ciele podniku.
2, Charakterizuj MS MS je dlhodobá koncepcia činnosti v marketingu, ktorej úlohou je premyslene a účelne rozvrhnúť zdroje podnikania tak, aby boli splnené 2 hlavné podnikové ciele: 1. spokojnosť zákazníka 2. dosiahnutie konkurenčnej výhody
ZNAKY: Externe orientovaná na trh Aktívne ovplyvňuje činnosť podniku Kvalitný informačný servis Kontinuálna analýza Hodnotenie viacerých alternatív stratégie Implementácia Dlhší časový horizont
3, Charakterizuj MIS je určený na riadenie podniku na taktickej úrovni, ktorá rieši ekonomické, organizačné a obchodné hľadiská. Koncepcia MIS je založená na integrácii procesov v logistickej, finančno-účtovnej a prierezovej línii