Cieľom našej semestrálnej práce bolo vymyslieť pre spoločnosť Vitis Pezinok nový produkt, ktorý by obstál v konkurenčnom boji a súčasne posilnil firemnú značku. Práca je rozdelená do viacerých častí. Na začiatku sa venujeme predstaveniu spoločnosti ako takej, jej bohatej histórii, ako aj bohatému produktovému portfóliu. Následne sa práca uberá smerom predstavovania nového produktu, jeho stručnou charakteristikou, pričom sa snažíme objasniť, prečo sme si vybrali práve tento produkt, ďalej riešime otázky, či je schopný tento produkt obstáť v konkurenčnom boji. V poslednej časti práce opisujeme nástroje, ktoré by posilnili náš produkt. Výsledkom našej semestrálnej práce je nakoniec zistenie, že nami zvolený produkt má schopnosť preraziť na trh, nakoľko by ho (nielen) slovenskí spotrebitelia vnímali ako jedinečný a svojim spôsobom aj ako niečo nové, čo sa týka slovenského trhu.