Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Psychológia reklamy

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:81,1 %
  • Typ:Seminárna práca
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Psychológia
  • Predmet:Psychológia
  • Rozsah A4:11 strán
  • Zobrazené:1 849 x
  • Stiahnuté:75 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:8224
  • Posledna úprava:08.02.2018
Náhľady Náhľady
Niektorí ľudia sa stavajú k reklame s odstupom až negatívne. Iní jej naopak pripisujú pozitívne črty so zreteľom na socializáciu jednotlivca, vnímajú ju ako zdroj informácií, ktorý príjemcovi pomáha orientovať sa na trhu. Domnievam sa, že v akomkoľvek smere extrémne názory neriešia problém postavenia reklamy v spoločnosti. Mediálna reklama, ktorá sa spája s masovým rozšírením tlače, rozhlasu a televízie a internetu, prekonala od začiatku svojej existencie niekoľko etáp. Postupne prechádzala od ponuky výrobkov k ponuke osvety, ideálov, životného štýlu a ľudských túžob.
Hodnotenie (0x):