Registrácia | Prihlásiť

Projekt: Prieskum regionálnych aktérov Banskobystrického kraja

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Za účelom získania relevantných informácií ako podklad pre SWOT analýzu banskobystrického regiónu, identifikovania kľúčových oblastí pre rozvoj s následným prepracovaním do otvorenej vízie a stratégie rozvoja celoživotného vzdelávania a ľudských zdrojov bol zrealizovaný dotazníkový prieskum regionálnych aktérov zameraný na štyri cieľové skupiny - stredné školy, podnikateľské subjekty, inštitúcie neziskového charakteru, úrady práce, sociálnych vecí a rodiny a vzdelávacie inštitúcie.
Hlavným cieľom prieskumu regionálnych aktérov je zhodnotenie súčasného stavu vzdelávania a rozvoja ľudských zdrojov v banskobystrickom regióne zo strany ponuky ako aj zo strany dopytu.
V nadväznosti na hlavný cieľ prieskumu možno formulovať čiastkové ciele nasledovne:
1. charakterizovať súčasný stav ponuky vzdelávania zo strany vzdelávacích inštitúcií a iných organizácií poskytujúcich vzdelávacie aktivity,
2. charakterizovať súčasný stav dopytu po vzdelávaní zo strany podnikateľských subjektov a iných organizácií využívajúcich vzdelávacie aktivity
3. charakterizovať súčasný stav ponuky a dopytu po vzdelávania zo strany úradov práce, sociálnych vecí a rodiny za účelom zistenia súčasného stavu prebiehajúcich vzdelávacích aktivít v oblasti nezamestnanosti
4. analyzovať ponuku a dopyt na trhu vzdelávania
5. porovnať a zhodnotiť súčasný stav trhu vzdelávania, porovnať ponuku vzdelávacích aktivít s požadovaným dopytom zo strany podnikateľských a iných subjektov
Objektom skúmania je ponuka a dopyt po vzdelávacích aktivitách, podnikateľské subjekty a organizácie neziskového charakteru na strane dopytu a vzdelávacie inštitúcie a iné organizácie poskytujúce obdobné vzdelávacie aktivity na strane ponuky.
Predmetom skúmania je identifikovanie a popis jednotlivých prvkov trhu vzdelávania s možnosťami ich zefektívnenia za účelom rozvoja celoživotného vzdelávania a rozvoja ľudských zdrojov v banskobystrickom regióne.
Hodnotenie (0x):