Ako firma, ktorá je na trhu pomerne dlhé obdobie s rovnakými produktami, chce marketingový plán využiť na oboznámenie postavenia na trhu a z neho vylpývajúce príležitosti, požiadavky zákazníka na inovácie a zlepšenia produktov a prístupov. Zistiť príležitosti pre rozšírenie podniku a ponuku nového produktu, vyčísliť množstvo dopytu prostredníctvom marketingového prieskumu v určenej cieľovej skupine. V oboch prípadoch určiť stratégiu marketingovej komunikácie, špecifikovať marketingové prostriedky, postupy, formu a frekvenciu, prostredníctvom zistených príležitostí.
1.2 Profil firmy
História podniku Podnik vznikol v roku 2002, prvý krát bol otvorený prvého januára. Vznikol na živnosť súčasnej vlastníčky a konateľky ako samostatná kaviareň. V roku 2003 bola otvorená ďalšia prevádzka, dnešný Divoký Západ. Podnik sa z dôvodu obmedzeného ručenia a dostatočných prostriedkov pre zloženie minimálneho základného imania, pretransformovala na spoločnosť s ručením obmedzeným do dnešnej podoby. Obe prevádzky sú od ich vzniku situované v jednej a tej istej budove.