1. Ponímanie marketingu ako spoločnej účasti na tvorbe hodnôt firmy definuje: A, marketing ako filozofický smer podnikania B, marketing ako funkcia C, marketing ako postoj podnikateľského subjektu
2. Základným zdrojom informačnej výhody sú: A, dáta získané sekundárnym výskumom B, poznatky C, anonymné údaje
3. Potreby zákazníka sa vo všeobecnosti delia na: A, primárne a sekundárne B, skutočné a potenciálne C, individuálne a ľudské
4. Marketing sa snaží uspokojiť potreby zákazníkov: A, v maximálnej miere B, v maximálnej miere s ohľadom na spokojnosť podnikateľa C, v maximálnej miere a a zároveň vytvoriť zisk pre firmu
5. Rozlišujeme kontrolné, plánovacie a výskumné A, marketingové otázky B, marketingové informácie C, marketingové výskumy
6. Životný cyklus výrobku vyjadruje postavenie výrobku na trhu a súčasné pôsobenie ............ faktora na zmenu záväzku a zákazníka: A, priestorového B, marketingového C, časového
7. Model 4C tvoria: A, konkurencia, zákazníci, firmy a náklady B, konkurencia, zákazníci, náklady a kanály C, konkurencia, náklady, kanály a komunikácia
8. SWOT analýza popisuje silné a slabé stránky: A, prostredia B, firmy C, výrobk