Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Charakteristika marketingového prostredia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Plánovanie je jedna z najdôležitejších veci manažmentu. Vhodne zvolená cieľová skupina, pre ktorú bude náš výrobok určený, poznanie okolitého trhu, spoznanie svojej konkurencie, takisto kúpyschopnosť obyvateľstva, to sú všetko dôležité faktory pre kvalitné fungovanie výmeny produktu od výrobcu k spotrebiteľovi za účelom dosiahnutia čo najvyššieho zisku.
desing - cena - balenie - miesto predaja
Firmu ktorú som založila pôsobí v sektore terciálnom, zaoberá sa výrobou vstupov a obchodnou činnosťou. Za svoju cieľovú skupinu sme si zvolili ženy v stredných rokoch, ktoré majú presne predstavy a potreby v odievania. Pozorne skúmame ich potreby a želania a na všetky zmeny pohotovo reagujeme. To nám zatiaľ zabezpečuje pevné postavenie na trhu.
S distribúciou sme poverili našich dealerov, ktorým sme na základe charakteru nami ponúkaných výrobkov určili strategické mestá, do ktorých výrobky expedujú. Na dopravu používajú firemné autá, ktoré slúžia aj ako reklamný artikel. Sú v priamom kontakte s našimi sprostredkovateľmi, čo sú predovšetkým maloobchodníci, ktorý predávajú naše výrobky ďalším článkom reťazcu. Prispôsobujú sa potrebám spotrebiteľov, majú za úlohu hľadať prípadných nových odberateľov.
Hodnotenie (0x):