Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Model firmy

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Model obsahuje procesy

• Marketing (1), Zabezpečuje monitoring trhu, konkurencie a skúma nové trendy.
• Vývoj produktov cez program (2), Zabezpečuje tvorbu nových produktov spoločnosti.
• Osvojenie + štandardy produktu (3), Zabezpečuje prípravu pracovníkov na realizáciu zákaziek nového (inovovaného) produktu a vytvorenie potrebných štandardov pre marketing, obchod a realizáciu zákazky.
• Obchod (4), Zabezpečuje vyhľadávanie potenciálnych zákazníkov, realizáciu ponukového riadenia až po uzavretie kúpnej zmluvy.
Proces (4) obchod - zvýraznenie
• Zabezpečuje vyhľadávanie potenciálnych zákazníkov, realizáciu ponukového riadenia až po uzavretie kúpnej zmluvy.
Hodnotenie (0x):