Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Index lojality zákazníkov - Net Promoter Score (NPS)

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:69,1 %
  • Typ:Semestrálna práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Rozsah A4:9 strán
  • Zobrazené:1 400 x
  • Stiahnuté:12 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:9451
  • Posledna úprava:08.08.2018
Náhľady Náhľady
1. Index lojality zákazníkov - Net Promoter Score (NPS)

Net Promoter Score (ďalej len NPS) sa dá voľne preložiť ako Index lojality zákazníkov. Je jedným z nástrojov dopytovania. Tento nástroj bol prvý krát predstavený v knihe The Ultimate Question (Posledná otázka) a jeho autorom je Fred Reichheld.

Fred Reichheld je absolventom harvardskej univerzity a harvardskej obchodnej školy. V súčasnosti je riaditeľom firmy Bain & Company a v roku 1999 sa stal jej prvým spoločníkom. Jeho práca a výskum boli zamerané na pomoc klientom dosiahnuť najlepšie výsledky prostredníctvom zlepšení v lojalite zákazníkov, zamestnancov a partnerov. V júni 2003 ho edícia magazínu Consulting (Poradenská činnosť) zaradila do zoznamu svetových Top 25 poradcov. Je autorom mnohých článkov, ôsmych vydaní Harvard Business Review (Harvardský obchodný prehľad) a tiež autorom dvoch kníh The Loyalty Effect (1996 - Efekt lojality) a Loyalty Rules (2001 - Pravidlá lojality).
Hodnotenie (0x):