Registrácia | Prihlásiť

Štátnicové otázky: Definícia marketingu, jeho spoločenské zásady a stručný vývoj. Proces marketingového manažmentu.

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:80,8 %
  • Typ:Štátnicové otázky
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Management
  • Predmet:Marketing
  • Ročník:2. ročník
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:1 115 x
  • Stiahnuté:1 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:9677
  • Posledna úprava:07.09.2018
Náhľady Náhľady
MARKETING je „proces plánovania a realizovania koncepcie tvorby cien, propagácie
a distribúcie myšlienok, tovaru a služieb s cieľom vytvárať výmeny a zmeny, ktoré uspokoja zákazníkov“.

• existuje veľké množstvo definícii, ale mali by sme si uvedomiť, že marketing je v prvom rade zameranie na zákazníka, alebo to potom nie je nič.
Marketing je prostriedkom k zvýšeniu účinnosti väzby medzi firmou a trhom.
Pre súčasný trh je príznačná dynamickosť, rastúca sila spotrebiteľa a intenzívna konkurencia.
HESLO MARKETINGU: orientácia na zákazníka a uspokojovanie jeho potrieb.
Hodnotenie (0x):