Registrácia | Prihlásiť

Štátnicové otázky: Marketingové prostredie - mikro a makroprostredie a reagovanie podniku na marketingové prostredie

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:63,0 %
  • Typ:Štátnicové otázky
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Rozsah A4:2 strán
  • Zobrazené:1 411 x
  • Stiahnuté:34 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:9680
  • Posledna úprava:07.09.2018
Náhľady Náhľady
Marketingové prostredie zahŕňa aktérov a sily, ktoré ovplyvňujú schopnosť organizácie rozvíjať sa a dosahovať úspešné transakcie a vzťahy so svojim cieľovými zákazníkmi.

Blízke externé prostredie
- zahŕňa ostatné organizácie, ktorých činnosť ovplyvňuje našu organizáciu a ktoré tiež organizácia ovplyvňuje svojou činnosťou. Toto prostredie súvisí so súťažou o podiel na trhu, súťažou o zamestnancov, s menom o povesť firmy, jej financovanými, dodávateľom a zákazníkmi.
Hodnotenie (0x):