Registrácia | Prihlásiť

Štátnicové otázky: Vypracované otázky z predmetu Verejná správa

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
1. PLÁNOVANIE V MARKETINGU ÚZEMIA. FÁZA KONCEPČNÁ.
Plánovanie v marketingu územia nám umožňuje lepšie reagovanie na zmeny na trhoch.
Cieľom marketingového plánovania je rozhodnutie o voľbe a pokrytí trhu, stanovenie správania voči subjektom na trhu a určenie vhodných marketingových nástrojov.
Marketingový proces má päť fáz:
1. koncepčná fáza
2. fáza analýzy
3. fáza stratégie
4. fáza realizácie
5. fáza kontroly
+ pozri graf Marketingový proces!!!

Koncepčná fáza - stanovuje hodnoty a najvyššie ciele rozvoja územia s dlhodobým efektom. Zahrňuje formulovanie:

a/ Filozofie - zahŕňa základné postoje, presvedčenia, hodnoty, ktoré dlhodobo ovplyvňujú myslenie a konanie rozhodujúcich subjektov územia. Filozofia územia zodpovedá politike daného územia. Na základe poznania a uvedomenia si filozofie je možné formulovať víziu.
Hodnotenie (0x):