Cieľom práce je vytvorenie plánu PR aktivít pre spoločnosť Tournigan Gold Corporation, ktorá chce prostredníctvom svojich dcérskych spoločností Ludovika Holding a Kremnica Gold ťažiť zlato a urán na Slovensku. V širšom slova zmysle môže byť práca predlohou, ako preniesť kompetencie na interných pracovníkov firmy z externého prostredia PR agentúr, či ako postupovať v prípade obrovského odporu verejnosti, ktorý je namierený proti ekonomickým aktivitám firmy ešte predtým, ako spoločnosť môže poskytnúť informácie o svojich podnikateľských, ťažobných, či iných aktivitách. Práca je rozdelená do troch hlavných častí.
Prvá časť je venovaná teoretickým východiskám, ktoré poskytujú práci základ z ktorého vychádza neskoršia analýza a praktická časť. V úvode je definovaný marketing, marketingová komunikácia a jej nástroje (reklama, podpora predaja, osobný predaj). Samostatná kapitola je venovaná public relations s podsekciami verejnosť a verejná mienka, firemný imidž a ciele public relations. Posledná kapitola prvej časti je venovaná risk managementu.
Druhá časť charakterizuje kanadskú spoločnosť Tournigan Gold Corporation a jej aktivity, ktoré sú vykonávané na Slovensku prostredníctvom dcérskych spoločností Ludovika Holding a Kremnica Gold. Samostatná kapitola je venovaná Zlatému projektu Kremnica a opozícii, ktorá sa proti projektu firmy vybudovala (Kremnica nad zlato, Greenpeace). Ďalej sú v kapitole uvedené PR aktivity vykonané doposiaľ spoločnosťou a základné informácie o združení Objektivita, ktoré vzniklo ako protipól voči združeniam a hnutiam, ktoré sú namierené proti ťažbe zlata v Kremnici. Na záver kapitoly je charakterizovaný postoj médií, ich vzťah k problematike a spôsob informovania verejnosti o aktivitách firmy.
V ďalšej kapitole je charakteristika spoločnosti Ludovika Holding a jej uránových projektov na východnom Slovensku - Kuriškova pri Košiciach a Novoveská Huta pri Spišskej Novej Vsi. Ako v predošlom prípade, aj tu je analyzovaná opozícia projektov v podobe mimovládnej organizácie Sosna a hnutia Greenpeace. Na záver kapitoly sú uvedené aktivity firmy, ktoré doposiaľ vykonala.