Marketing-analýza,plánov.,implemtácia, kontrola programov vytvorených za účelom dobrov.výmeny hodnôť s vybraným segm. trhu v záujme dosiah.cieľov organizácie. prelína sa všetkými činnosťami podnik.subj Synergický efekt-spolupráca súkromného a verejného sektora a rozdelenie kompeten. Verejný sektor - stará sa o presadzovanie politiky CR založenej na analýze konkur. prílež. a ohrození konkurencie, v zahrani. sa podiela na propagácii a vytváraní imidžu Kooperatívny marketing - nielen propag. ale aj poukázať na značku, reťaz jednotl. čiastkových služieb. Osobitosti CR - CR je sociálno-ekonom.jav, potreby človeka sa uspokojujú TaS, služby CR sú službami iných odvetví, kolísavosť medzi DaP. Potreby hostí - základné, špecializované. Marketing. prostr. - 1,s kontrolovateľ. faktormi, 2, podnikateľské, 3, prost.kt. nemožno kontrolovať. ANALYZA VNUTOR. PODM - umiestnenie, stav budovy a kapacita, kval. poskyt.sl, personálna situácia, ekonom. výsledky, podiel stálych hostí na celkovom počte hostí.