Projektov 45 | Str. 2 / 3
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien. |
82,8 % |
Alokácia ľudských zdrojov |
83,3 % |
Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane. |
83,7 % |
Poznámky z prednášok - Obchodné a živnostenské právo |
84,0 % |
Poznámky na Controlling |
84,1 % |
Manažment zmien, Definícia zmeny, typológia, hlavné príčiny zmien. Globalizácia, jej dopady na činnosť firiem. Odpor voči zmene, príčiny odporu. Metódy prekonávania odporu. |
84,2 % |
Marketing služieb |
84,7 % |
Špecifický marketingový mix |
84,8 % |
Manažment projektov a jeho fázy |
84,8 % |
Testy a správne odpovede na predmet Manažment projektov |
84,8 % |
Spotrebiteľské trhy a nákupné správanie spotrebiteľa. Model spotrebiteľského správania. Osobné charakteristiky ovplyvňujúce spotrebiteľovo správanie. |
85,5 % |
Agregátna ponuka, agregátny dopyt |
85,6 % |
Vznik spoločnosti NovesMont s.r.o. |
85,6 % |
Spotrebiteľské správanie a formovanie dopytu |
85,7 % |
Strategický manažment. Význam a obsah strategického manažmentu. Vízia, misia, strategické ciele. |
86,2 % |
Manažment projektov |
86,5 % |
Zásobovacia logistika. Hlavné činnosti patriace do zásobovacej logistiky. Výber a hodnotenie dodávateľov. Stratégia zásobovania. Metóda ABC |
86,5 % |
Test úrovne vedomostí k projektu Facilitácia miestnych lídrov rozvoja vidieckeho turizmu |
87,2 % |
Marketing služieb |
87,2 % |
Popis a analýza služby spoločnosti NoveMont, s.r.o. |
88,7 % |