Registrácia | Prihlásiť
« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 45 | Str. 2 / 3


Uni / Názov projektu Kvalita
Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien.
82,8 %
Alokácia ľudských zdrojov
83,3 %
Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane.
83,7 %
Poznámky z prednášok - Obchodné a živnostenské právo
84,0 %
Poznámky na Controlling
84,1 %
Manažment zmien, Definícia zmeny, typológia, hlavné príčiny zmien. Globalizácia, jej dopady na činnosť firiem. Odpor voči zmene, príčiny odporu. Metódy prekonávania odporu.
84,2 %
Marketing služieb
84,7 %
Špecifický marketingový mix
84,8 %
Manažment projektov a jeho fázy
84,8 %
Testy a správne odpovede na predmet Manažment projektov
84,8 %
Spotrebiteľské trhy a nákupné správanie spotrebiteľa. Model spotrebiteľského správania. Osobné charakteristiky ovplyvňujúce spotrebiteľovo správanie.
85,5 %
Agregátna ponuka, agregátny dopyt
85,6 %
Vznik spoločnosti NovesMont s.r.o.
85,6 %
Spotrebiteľské správanie a formovanie dopytu
85,7 %
Strategický manažment. Význam a obsah strategického manažmentu. Vízia, misia, strategické ciele.
86,2 %
Manažment projektov
86,5 %
Zásobovacia logistika. Hlavné činnosti patriace do zásobovacej logistiky. Výber a hodnotenie dodávateľov. Stratégia zásobovania. Metóda ABC
86,5 %
Test úrovne vedomostí k projektu Facilitácia miestnych lídrov rozvoja vidieckeho turizmu
87,2 %
Marketing služieb
87,2 %
Popis a analýza služby spoločnosti NoveMont, s.r.o.
88,7 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: