Registrácia | Prihlásiť
« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 45 | Str. 1 / 3


Uni / Názov projektu Kvalita
Agregátna ponuka, agregátny dopyt
85,6 %
Alokácia ľudských zdrojov
83,3 %
Definícia operačného manažmentu
77,1 %
Exkurzia po Spiši
71,9 %
Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien.
82,8 %
Manažment projektov
81,7 %
Manažment projektov
86,5 %
Manažment projektov a jeho fázy
84,8 %
Manažment zmien, Definícia zmeny, typológia, hlavné príčiny zmien. Globalizácia, jej dopady na činnosť firiem. Odpor voči zmene, príčiny odporu. Metódy prekonávania odporu.
84,2 %
Marketing služieb
84,7 %
Marketing služieb
87,2 %
Motivácia človeka v ťažkých životných situáciách
99,7 %
Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane.
83,7 %
Peniaze a peňažný trh v makroekonómii
82,5 %
Plánovanie projektu, Organizovanie projektu, Kontrola, Ukončenie projektu
81,1 %
Podnikové financie - skúškový test
68,1 %
Ponímanie manažmentu
81,8 %
Popis a analýza produktu - služby spoločnosti VEMA, s.r.o.
79,4 %
Popis a analýza služby spoločnosti NoveMont, s.r.o.
88,7 %
Postavenie a úloha Finančno-ekonomickej analýzy
79,9 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: