Projektov 11 725 | Str. 585 / 587
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Hospodárska politika Európskej Únie - Spoločná poľnohospodárska politika EÚ) |
100,0 % |
Zamestnanecké výhody na príklade konkrétnej organizácie |
100,0 % |
Alternatív értékesítési formák: a csomagküldő kereskedelem, a kereskedelmi automaták és automata boltok, elektronikus (interaktív) kiskereskedelem |
100,0 % |
Základy ekonómie a ekonomiky (študijný materiál na skúšku) |
100,0 % |
Belgicko - charakteristika krajiny a jej postavenie v rámci EÚ |
100,0 % |
Krízový manažment - 30 okruhov otázok pre 2.ročník Mgr. |
100,0 % |
Národohospodárska politika - 2.ročník VŠEMVS (otázky, odpovede, teória) |
100,0 % |
Geopolitický vplyv Číny na svet a svetovú ekonomiku |
100,0 % |
Marketingová analýza spoločnosti Apple - Prípadová štúdia z marketingu Apple Inc. |
100,0 % |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |
Strategický manažment - vznik, definíca, vývoj až po súčasnosť |
100,0 % |
Vybrané kapitoly z ekonomiky územnej verejnej správy |
100,0 % |
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...) |
100,0 % |
Smernica o službách na vnútornom trhu, liberalizácia obchodných služieb |
100,0 % |
Marketingová organizačná štruktúra podniku (Strategický marketing) |
100,0 % |
Medzinárodné porovnanie vzdelania vybraných krajín |
100,0 % |
Migrácia v Slovenskej republike a vo vybraných štátoch EU |
100,0 % |
Implementácia SMK podľa ISO 9001:2000 v podmienkach organizácie ALOSEC, s.r.o. |
100,0 % |
Regionálna ekonómia a rozvoj - Audit zdrojov obce Ťahanovce |
100,0 % |
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA |
100,0 % |