Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketing služieb - prípadová štúdia z marketingu služieb

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Podnik bude situovaný v oblasti s rozvinutým cestovným ruchom a vysokým dopytom po jeho službách, medzi ktoré patria aj stravovacie služby. Reštaurácia bude súčasťou hotelového komplexu. Podnik bude uspokojovať potrebu hladu zákazníka špecifickým produktom - predovšetkým tradičnými slovenskými jedlami a nápojmi, a tým sa bude líšiť od konkurencie, s cieľom dosiahnuť určitý zisk a byť konkurencieschopný na trhu. Bude mať výhodnú pozíciu a ľahkú dostupnosť pre zákazníkov aj dodávateľov.
Klientelu podniku nie je možné jednoznačne stanoviť, preto podnik bude ponúkať široký sortiment a všetkým skupinám zákazníkov bude mať čo ponúknuť. Stálu klientelu budú tvoriť predovšetkým pracovníci okolitých firiem, ktorí sa k nám budú chodiť stravovať a taktiež hostia hotela.
Zásobovanie podniku bude zabezpečované prostredníctvom služieb dodávateľov ako aj vlastným zásobovaním majiteľom a prevádzkarom podniku firemným autom. Podnik si do budúcnosti stanoví ciele, ktoré sa bude snažiť splniť v plnej miere.
Hodnotenie (0x):