Registrácia | Prihlásiť

Vypracované otázky: Psycholoógia v obchode

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
1) neverbálna komunikácia a jej zložky

2) čo ovplyvňuje postoje spotrebiteľov - nemožno povedať, že postoje spotrebiteľa sú absolútne stabilné a konzistentné. Je možné ich ovplyvňovať a do určitej miery i meniť. V ich premenlivosti intervenuje rad faktorov, ktoré v zásade môžu meniť kladný postoj na záporný, alebo môžu meniť iba niektoré atribúty postoja, čím ho modifikujú.
Za takéto atribúty spotrebiteľských postojov možno považovať:
• smer spotrebiteľského postoja (postoj sa vždy na niečo konkrétne vzťahuje.
• intenzita spotrebiteľského postoja ( presadzovanie postoja spotrebiteľmi)
• valencia spotrebiteľského postoja (pozícia, ktorú spotrebiteľský postoj zaujíma v dimenzií vzťahu: negatívny - indiferentný - kladný).
• frekvencia spotrebiteľského postoja
• polarita spotrebiteľských postojov (každý spotrebiteľský postoj má svoj protiklad, čo je možné aktívne využívať v reklame)
• trvanlivosť spotrebiteľských postojov ( udržuje sa alebo zaniká v súvislosti s posilňovaním, alebo utlmovaním, krátkodobé alebo dlhodobé spotrebiteľské postoje).
• obsahovú a výrazovú stránku spotrebiteľského postoja (prejavuje sa vo forme spotrebiteľského správania)

3) dotazník a jeho využitie v obchodnej činnosti

4) potreby a ich členenie

5) hluk a hlučnosť na pracovisku
Hodnotenie (0x):