Registrácia | Prihlásiť

Študijný materiál: Štruktúra podnikateľského zámeru doporučená Nadáciou Integra

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:79,5 %
  • Typ:Študijný materiál
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Predmet:Podnikanie
  • Rozsah A4:5 strán
  • Zobrazené:1 726 x
  • Stiahnuté:23 x
  • Veľkosť:0,1 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:10423
  • Posledna úprava:04.06.2019
Náhľady Náhľady
Podnikateľský zámer je ako mapa. Ak ideme niekam, kde sme už predtým viackrát boli, mapu nepotrebujeme. Ale každý nový podnikateľský zámer alebo aj rozvoj existujúceho podniku je veľmi často ako cesta na miesto, kde sme nikdy predtým neboli. Preto nevyhnutne potrebujeme mapu, ktorá nám pomôže sa tam dostať. Čím presnejší podnikateľský zámer sa nám podarí pripraviť, tým väčšiu nádej máme, že sa v budúcnosti nestratíme a nespôsobíme sebe a iným nejakú nehodu. Existujú minimálne tri funkcie podnikateľského zámeru (PZ):

- Vypracovanie PZ je nanajvýš užitočné „cvičenie“ pre každého podnikateľa/podnikateľku, pretože ho/ju prinúti odpovedať si na množstvo dôležitých otázok a dôkladne si premyslieť, či je daný nápad (či už ide o začínajúci podnik alebo plán rozvoja existujúcej firmy) vôbec realistický a aké sú kritické faktory úspechu.
- PZ poskytuje potenciálnemu investorovi, spoločníkovi alebo veriteľovi nevyhnutné informácie, bez ktorých sa nemôže rozhodovať o financovaní alebo spoluúčasti na projekte.
- PZ je dôležitým nástrojom strategického aj operatívneho riadenia firmy. Na základe porovnania skutočných a plánovaných výsledkov by sme mali pravidelne korigovaťnaše rozhodnutia.
Hodnotenie (0x):