Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Popis reklamnej kampane značky Dove

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
História Dove (biela holubica)

Predchodca dnešného výrobku Dove v období druhej svetovej vojny v USA sa pôvodne používal ako šetrný prípravok na ošetrenie popálenín u zranených pilotov a vojakov. V roku 1956 sa podarilo americkým vedcom zmienenú substanciu vylepšiť a obohatiť o ďalšie pokožke prospešné látky. Vznikol tak celkom nový kozmetický produkt, známy pod menom Dove Cream Bar (krémová tableta), ktorý bol uvedený na trh USA v roku 1957. Dove používal na reprezentáciu holuba alebo mierového holuba z úcty a na pamiatku jeho pôvodného zámeru, pre ktorý bol prvý krát vyrobený. Následne na základe úspechov sa spoločnosť Unilever rozhodla pre celosvetovú distribúciu. V súčasnosti existuje Dove odhadom v 95 % krajín na celom svete. Na náš trh bola značka Dove uvedená v roku 1995.
Hodnotenie (0x):