Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Strategický marketingový manažment

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
1. Podstata a vymedzenie stratégie
1.1 Podstata strategického riadenia podnikov

Stratégia je nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Stratégiou sa vymedzujú dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie.

Cieľ:
- vymedzenie plánov „správania sa“ na trhu v dlhodobom horizonte (max. 3 roky),
- hľadanie metód dosiahnutia strategických trhových cieľov (ako?),
- smerovanie podnikania (ktoré trhy, ktoré produkty) - bázou je „kritérium efektívnosti“ - robiť správnu vec (efektívnosť sa zameriava na dlhodobé použitie).
Hodnotenie (0x):