Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Vplyv obchodu na spotrebu najnižších príjmových skupín

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Pri výbere nástrojov, ktorými bude obchod vplývať na zvyšovanie spotreby obyvateľstva, musí zohľadniť výšku ich príjmov. Iné nástroje bude uplatňovať na vyššie príjmové skupiny spotrebiteľov a iné na nižšie príjmové vrstvy.
Medzi tieto nástroje patria - nízke ceny
- akciové ponuky
- rôzne formy zliav
- predaj na splátky...

Spotrebitelia s nízkymi príjmami uskutočňujú svoje nákupy prevažne v sieti hypermarketov a diskontov.
Tento trend sa prejavuje čoraz viac aj na Slovensku príchodom mnohých obchodných reťazcov. Sú to reťazce Tesco, Hypernova, Lidl, Billa, Coop Jednota, Carrefour...
Hodnotenie (0x):