Registrácia | Prihlásiť

Referát: Imidž marketing

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Manažér, ktorý hovorí, čo si myslí a podľa toho koná často aj výborne komunikuje. Vytvára tak svoj osobný imidž, založený na dôvere. Ten je zárukou jeho úspešnej prezentácie- osobnej aj firemnej.
Manažéri, ktorý prekypujú vierohodnosťou, charizmou, otvorenosťou, vysokým EQ a IQ a ďalšími vlastnosťami je dnes veľmi málo.

Všetko bolo možné
V 90. rokoch vznikal i vo vyspelom svete dojem „anything goes“. Túto vieru posilnilo vtedy koniec socializmu vo V Eu., revolúcia informačných technológií, virtuálna realita, obrovské zisky z buržoáznych špekulácií. Zmiznutie morálky z trhu odstránilo u niektorých manažérov podnikateľskú predvídavosť a pocit zodpovednosti za prospech spoločnosti.
Hlavne mladí absolventi vysokých škôl začali používaním bezohľadnej sily a tvrdých obchodných plánov likvidovať doterajšiu zodpovednosť v trhových mechanizmoch. Bez veľkej námahy si na burze pozlátili svoje ideové námety. Tým dokazovali, že zdanie postačí a že sa oplatí. Ústrednou zásadou ich jednania bolo: trh namiesto morálky. (Toto heslo doby sa vyplácalo: napr. z celkového vykázaného zisku 196 miliárd USD išlo 110 miliárd pomocou akcií do vrecka manažérov. Pre obohatenie im poslúžili i vlastné úpadky)
V USA dnes z nových manažérov ide taký strach, že Harvard Business School vyžaduje, aby sa do doporučujúcich listov uvádzali i posudky o charaktery kandidátov, ktorý sa ešte kontrolujú osobnými pohovormi.
Hodnotenie (0x):