Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Psychológia reklamy

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:78,9 %
  • Typ:Prednášky
  • Kategória:Humanitné vedy
  • Podkategória:Média
  • Predmet:Reklama
  • Rozsah A4:33 strán
  • Zobrazené:2 116 x
  • Stiahnuté:24 x
  • Veľkosť:0,4 MB
  • Formát a prípona:MS Office Word (.doc)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:12078
  • Posledna úprava:13.09.2019
Náhľady Náhľady Náhľady
1. Psychológia ako veda

O psychológii ako vednej disciplíne sa hovorí odvtedy, keď sa na pozadí novovekého filozofického myslenia o duši ukázala možnosť presnejšie vyjadriť a definovať psychologický jav, t. j. vymedziť predmet jej skúmania. Kľúčovými pojmami psychológie sú správanie a prežívanie. Psychológia, ako každá veda, má svoju históriu, metodológiu, teóriu a prax. Jej základom je všeobecná psychológia Sociálna psychológia vo svojej podstate skúma problémy, súvisiace so správaním človeka v sociálne stimulujúcich situáciách. Zaujíma sa aj o to, ako jednotlivca tieto situácie ovplyvňujú, ako sa s nimi vyrovnáva a do akej miery ich sám modifikuje.
Hodnotenie (0x):