Registrácia | Prihlásiť

Diplomová práca: Marketingový plán nového projektu stavebnej firmy - Marketing plan of the construction company

Skryť detaily | Obľúbený
  • Kvalita:92,3 %
  • Typ:Diplomová práca
  • Kategória:Ekonomika
  • Podkategória:Marketing
  • Rozsah A4:99 strán
  • Zobrazené:2 615 x
  • Stiahnuté:8 x
  • Veľkosť:1,3 MB
  • Formát a prípona:PDF dokument (.pdf)
  • Jazyk:slovenský
  • ID projektu:12613
  • Posledna úprava:30.07.2020
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Každý podnik pôsobiaci v komplexe trhového prostredia, sa v súčasnosti viac či menej stretáva s intenzívnym rastom domácej alebo zahraničnej konkurencie. Pri presadzovaní sa podniku na trhu a presviedčaní mienky kupujúcich, budovaní imidžu medzi verejnosťou, hrá dôležitý význam využitie marketingových nástrojov. Marketingové plánovanie by malo byť neoddeliteľnou zložkou rozvoja akéhokoľvek podniku, ktorý chce prosperovať v trhovej ekonomike a dostať sa do povedomia zákazníkov. Marketingový plán ako konkrétny výsledok marketingového plánovania a ako základný prostriedok cieleného marketingu má mimoriadny význam pri vytváraní príťažlivej ponuky pre cieľové trhy a konečných zákazníkov. Zviditeľnením produktu a zvýšením odbytu pomôže zlepšiť budúcu pozíciu podniku v danom odvetví.
Tému diplomovej práce „Marketingový plán nového projektu v stavebnom podniku.“ som si zvolil z dôvodu môjho záujmu o oblasť marketingu. Ako aj kvôli nedostatočnému marketingu a absencii systematických krokov plánovania reklamy v spoločnosti, v ktorej som mal možnosť deväť mesiacov pracovať na plný úväzok vo funkcii predajcu na obchodnom oddelení. V priebehu celej tejto doby som mal príležitosť zoznámiť sa s fungovaním spoločnosti a zistením, že je realizovaná len základná podoba marketingu v praxi. Po vzájomnej komunikácii s vedením spoločnosti B.O.S. Slovakia, a.s. mi bolo umožnené vypracovanie marketingového plánu pre dcérsku spoločnosť B.O.S. Reality, s.r.o. Popri povinnostiach predajcu som sa na tri mesiace stal aj vedúcim projektu na vypracovanie marketingového plánu. Skúsenosti a poznatky, ktoré som získal pri jeho tvorbe a ostatné podstatné informácie týkajúce sa priamo spoločnosti sú uvedené v mojej diplomovej práci.
...
Hodnotenie (0x):