Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Teória marketingovej komunikácie

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Marketingová komunikácia sa začala objavovať v predajnej a naplno sa rozvinula v marketingovej koncepcii.
Marketingová komunikácia:
- reklama,
- podpora predaja,
- vzťahy k verejnosti - PR,
- osobný predaj,
- priamy marketing - DM (direct marketing).

Všeobecný model komunikácie - odosielateľ správy vs prijímateľ, správa, médiá, komunikačný kanál, spätná väzba, šum, kódovanie a dekódovanie:
- spoločná je komunikačná správa,
- kódovanie - prepis správy na čitateľné znaky pre príjemcu - skrátka povedať to tak, aby to príjemca pochopil (je to závislé od prijímateľa - publika),
- dekódovanie - prepis správy na strane príjemcu na jemu čitateľné znaky,
- šum - akýkoľvek podnet, ktorý akýmkoľvek spôsobom negatívne vplýva na pochopenie správy.
...
Hodnotenie (0x):