Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Marketingová štúdia - WALMARK, spol. r r.o.

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Chakakterizujte zvolenú firmu s dôrazom na jej stratégiu, ciele a poslanie. Identifikujte hlavné znaky odlíšenia sa od konkurencie (z hľadiska produktov, ceny, predaja, servisu a pod.) a popíšte jej výkonovú politiku a koncepciu.

História spoločnosti
Firma WALMARK bola založená 30.7.1990 ako spoločnosť s ručením obmedzeným. Táto pôvodne rodinná firma sa v prvej fáze svojej existencie orientovala na zahraničný obchod. Po počiatočných aktivitách v oblasti obchodu s výpočtovou technikou a potrebami pre domácnosť sa spoločnosť v prvej polovici roka 1991 preorientovala na obchod s poľnohospodárskymi produktmi, najmä na vývoz špeciálnych semien pre potravinárske účely. V druhej polovici roka 1991 začala spoločnosť svoje obchodné aktivity a neskôr aj vlastnú výrobu v segmente nealkoholických nápojov. Od roku 1992 sa začala zaoberať najprv dovozom a neskôr aj vlastnou výrobou farmaceutických a parafarmaceutických prípravkov, predovšetkým doplnkov stravy a prostriedkov liečebnej kozmetiky.

Cieľ

Cieľom spoločnosti je vybudovať silnú stredoeurópsku firmu s ambíciou ďalej expandovať na svetové trhy v oblasti doplnkov stravy a farmácie, zvyšovať jej trhovú hodnotu, vyhľadávať, analyzovať a následne investovať do nových oblastí, ktoré sľubujú primeraný zisk a rastový potenciál...
Hodnotenie (0x):