Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Význam marketingového výskumu v činnosti firmy

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Opis predmetu činnosti firmy

Spoločnosť Biofood s.r.o vznikla zápisom do obchodného registra so sídlom v Lučenci dňa 1. 5. 2008 ako subjekt s ručením obmedzeným. Firma Biofood s.r.o chce na trhu ponúkať Biopotraviny a Bioprodukty pre rozličné firmy, s ktorými bola uzatvorená zmluva. Očakávame uzavretie ďalších zmlúv a rozšírenie obchodného reťazca po celej Slovenskej republike, ale i v zahraničí. Spoločnosť Biofood s.r.o sa nachádza vo výstavbe plánovaného priemyselného parku.

Definícia marketingového problému

Spotreba Bio potravín zaznamenala výrazný rast najmä v poslednom desaťročí. Tento trend, ktorý k nám prišiel zo západu sa čoraz viac udomácňuje aj na slovenskom trhu. Typickým spotrebiteľom biopotravín sú ľudia s vyšším vzdelaním, kladúci dôraz na kvalitu za poskytované ceny. Ďalšími kritériami pri výbere sú pôvod produktu a spôsob jeho prípravy. Trh s biopotravinami ešte nie je taký silný ako napr. v západnej Európe, kde je najväčším odberateľom Nemecko, no pomaly sa snažíme budovať si silný a produktívny trh aj na Slovensku, čomu napomáha hlavne zahraničná konkurencia.
...
Hodnotenie (0x):