Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Podnikateľský plán - Modernizácia výrobného podniku implementáciou technologického zariadenia

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Marketingový plán je v modernej firme jednou z najdôležitejších súčastí podnikania, ktorý predstavuje nástroj vymedzujúci plánovanie, realizáciu a kontrolu, ktoré sú nevyhnutné k úspešnému progresívnemu rastu.
Vo firme String, s. r. o. prevláda názor, že aj samotný marketingový plán môže byť konkurenčnou výhodou ak sa skladá z nasledujúcich dimenzií:
- je zostavený odborne
- odráža minulosť, súčasnosť aj budúcnosť nielen podniku ale aj jeho okolia
- vymedzuje reálne premenné a ich relatívne možný vývoj.

Tento marketingový plán je zameraný na obsiahnutie všetkých opatrení a aktivít v spojení s dôsledkami, ktoré firme String, s. r. o. zabezpečia, ako sa dostať k cieľom, ako zistiť a presvedčiť sa, že sa firma prepracúva k cieľu a že sa už dostala k cieľu. Vychádza z podnikateľskej stratégie firmy, ktorou chce dosiahnuť ciele vytýčené v podnikateľskom zámere.

Firma má záujem rozšíriť svoje podnikateľské aktivity v oblasti stolárstva v súčinnosti so zvládnutím obchodných činností v oblasti nákupu a predaja drevnej hmoty a drevárenských výrobkov.
...
Hodnotenie (0x):